Friday, September 11, 2009

kilometer

aku : abg mir, nape abg mir nk tukar kuantan asal tak dok sini jek?mahal ek minyak?

abg mir : a'ah mahal..

aku : berape?

abg mir : rm500 sebulan ulang-alik..

aku : fuyooh..mahal tuh.tapi abg mir dah pakai myvi tuh..patot dah jimat la minyak. berapa sen per
kilo meter?

abg mir : 10 sen per kilo meter

aku : owh..cmne nak kire ek bang? arituh abang sha dah ajar cara kire tapi sha lupe..abg ajar kan
bleyh?

abg mir : sha nak tau cmne kira berapa sen per kilo meter?

aku : a'ah..kalo seposen kete sha bleyh pegi berape kilo meter..ke same jek viva nga myvi ek?

abg mir : kalo sha nak tau.....

aku : haaa...kire cmner?

abg mir : sha gi stesen minyak try isi seposen..pastuh jalan la..tgok berape kilo meter kete sha
bleyh pegi..


p/s : siot betol kene kan aku..satu ofis gelak kan aku..ceh!!

1 comment: